Yeterlilik Kodu

TR0030038177

Yeterlilik Adı
Ergoterapi Lisans Diploması
Sorumlu KurumÇankırı Karatekin Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiFatih, Uluyazı Kampüsü Ring Yolu, 18100 Çankırı Merkez/Çankırı
Sorumlu Kurum URLhttp://www.karatekin.edu.tr/
YönelimGenel
AYÇ Seviyesi6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 6
Sınıflandırma (Tematik Alan)Terapi ve rehabilitasyon
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO 08

KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4 Yıl
Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı olarak sekiz yarıyıllık bir program kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.

Öğrenme Ortamları

Eğitim ve öğretim, örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleştirilir. Uygulamalı eğitimler
yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvarlarda ve atölyelerde ya da endüstride veya sağlık bakanlığı veya milli eğitim bakanlığı bünyesinde yer alan okullarda, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde, toplum ruh sağlığı merkezlerinde, huzurevlerinde, hastanelerde, mesleki rehabilitasyon merkezlerinde, alkol ve madde bağımlılığı tedavi ve eğitim merkezlerinde gerçekleştirilir.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Bireyin biyolojik, psikolojik ve sosyal açıdan doğasını, hayata katılımını, günlük yaşamdaki ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını belirler.
  • Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, teknolojik ve ergoterapi bilimine ait bilgileriyle analiz eder.
  • Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını eleştirel olarak yorumlayıp, rehabilitasyon ve tedavide aktivitelerini kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
  • Kişiler ve toplulukların aktivite ve yaşamsal rollerini yerine getirmek ve sağlık ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla uygun teorileri ve modelleri seçerek uygun müdahaleyi planlar.
  • Ulaşılabilir, adapte edilebilir çevreleri oluşturarak bireyin toplumsal katılımını geliştirmek için çalışır.
  • Rolleri ve katılımı sağlamada hizmet alanlar, bakım verenler, takım üyeleri ve diğer paydaşlar ile iş birliği içinde ve interdisipliner olarak çalışır.
  • Kişisel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların aktivite, rol ve katılıma etkilerini dikkate alır.
  • Ergoterapi uygulamaları ve/veya ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma ihtiyaçlarını belirleyerek yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
  • Yönetim ve kalite prensiplerine göre uyguladığı müdahalede kendisine düşen sorumluluğu alır.
  • Mesleki performansının gerektirdiği tüm rolleri yerine getirir.
Anahtar Yetkinlikler

“Hayat Boyu Öğrenme İçin Anahtar Yetkinlikler–Avrupa Referans Çerçevesi’ ’ne göre tanımlanan yetkinlikler ileri düzeydedir.

  • Öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Sosyal ve vatandaşlıkla ilgili yetkinlikler
  • İnisiyatif alma ve girişimcilik yetkinliği
  • Problem çözme Yetkinliği
  • İletişim ve sosyal Yetkinlik
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
  • Dijital yetkinlik
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Sınavlar, ölçme ve değerlendirme, Çankırı Karatekin Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Ön lisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Sınav Yönergesiuyarınca yapılmaktadır. Yönerge kapsamında ölçme değerlendirme maddeleri takip edilir:

  • Bir dersteki başarı durumu ders başarı notu ile belirlenir. Ders başarı notu, öğrencinin yarıyıl içinde gösterdiği başarı (ara sınavlar, ödevler, uygulamalı çalışmalar ve benzeri) ve genel sınavın birlikte değerlendirilmesiyle elde edilir. Genel sınavın ders başarı notuna etkisi en az %40, en çok %60 olabilir.
  • Yarıyıl içi başarının ve genel sınavın ders başarı notuna etkileri ve öğrencinin başarılı sayılması için genel sınavda alması gereken en az not ile dersin uygulama planı, dersin sorumlu öğretim elemanı tarafından yarıyıl başında öğrencilere duyurulur.
  • Genel sınava girmeyen öğrenci o dersten başarısız sayılır. Sınavlardan alınan ham puanlar, 100 (yüz) üzerinden puanlara dönüştürülerek genel başarı notu verilir. 
  • Bütünleme sınav sonuçları aynı genel sınav sonuçları gibi işleme konulur.
  • Sınav notları yazılı olarak ilan edilir. Ders başarı notunun hesaplanmasına ilişkin esaslar Senato tarafından belirlenir.
Kalite Güvencesi

Kalite Güvencesi        Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

YÖK, yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirilen eğitim ve öğretimle diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetiminden sorumludur.

YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde her yıl hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

YÖK tarafından her yıl vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması:

1.1. YÖK, yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.2. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.3. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan eğitim ve öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır

Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı

T.C. Vatandaşı öğrenciler için ergoterapi bölümüne girişi için Türk ortaöğretim eğitimini tamamlamış olması ve Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan öğrenci seçme sınavına girmeleri zorunludur. Öğrenciler, bu sınavdan aldıkları Sayısal (SAY) puanına göre göre ÖSYM tarafından tercihleri doğrultusunda yerleştirme işlemi yapılmaktadır.

Başarma Şartlarıa) Kayıtlı olduğu diploma programının öngördüğü dersleri, uygulamaları, stajları ÇAKÜ Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliği hükümlerine göre başarıyla tamamlaması, b) Lisans düzeyinde iki yüz kırk (240) AKTS krediyi başarıyla tamamlaması, c) Lisans öğrencileri için genel akademik başarı not ortalamasının en az 2,00 olması gerekir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Ergoterapi Programı mezunları 26.04.2011 tarihli 27916 sayılı resmî gazetede yayımlanan Ergoterapist tanımının tüm görev ve sorumlulukları yerine getirebilecek özelliklere sahip olarak çok farklı alanlarda istihdam edilebilirler. Ergoterapistler, okullarda, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde, toplum ruh sağlığı merkezlerinde, huzurevlerinde, hastanelerde, mesleki rehabilitasyon merkezlerinde, alkol ve madde bağımlılığı tedavi ve eğitim merkezlerinde görev alabilirler ayrıca koruyucu, tedavi edici ve rehabilite edici sağlık hizmeti sunan her tüm kamu kuruluşları ve özel kurumlarda ergoterapist olarak görev yapabilirler.

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

3. Çankırı Karatekin Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Sınav Yönergesi

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030038177


Yeterlilik Adı
Ergoterapi Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Çankırı Karatekin Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Fatih, Uluyazı Kampüsü Ring Yolu, 18100 Çankırı Merkez/Çankırı

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Genel

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO 08


AYÇ Seviyesi
6

TYÇ Seviyesi
6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO 08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4 Yıl

Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı olarak sekiz yarıyıllık bir program kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.


Öğrenme Ortamları

Eğitim ve öğretim, örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleştirilir. Uygulamalı eğitimler
yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvarlarda ve atölyelerde ya da endüstride veya sağlık bakanlığı veya milli eğitim bakanlığı bünyesinde yer alan okullarda, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde, toplum ruh sağlığı merkezlerinde, huzurevlerinde, hastanelerde, mesleki rehabilitasyon merkezlerinde, alkol ve madde bağımlılığı tedavi ve eğitim merkezlerinde gerçekleştirilir.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Bireyin biyolojik, psikolojik ve sosyal açıdan doğasını, hayata katılımını, günlük yaşamdaki ihtiyaçlarını, bunlarla ilgili performansını belirler.
  • Bireyi biyolojik, psikolojik, sosyal, teknolojik ve ergoterapi bilimine ait bilgileriyle analiz eder.
  • Aktivite ve katılım kısıtlılıklarını eleştirel olarak yorumlayıp, rehabilitasyon ve tedavide aktivitelerini kullanarak kişi merkezli olarak çalışır.
  • Kişiler ve toplulukların aktivite ve yaşamsal rollerini yerine getirmek ve sağlık ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla uygun teorileri ve modelleri seçerek uygun müdahaleyi planlar.
  • Ulaşılabilir, adapte edilebilir çevreleri oluşturarak bireyin toplumsal katılımını geliştirmek için çalışır.
  • Rolleri ve katılımı sağlamada hizmet alanlar, bakım verenler, takım üyeleri ve diğer paydaşlar ile iş birliği içinde ve interdisipliner olarak çalışır.
  • Kişisel farklılıkları, kültürel inançları, örf ve adetleri ve bunların aktivite, rol ve katılıma etkilerini dikkate alır.
  • Ergoterapi uygulamaları ve/veya ergoterapi bilimi ile ilişkili konularda araştırma ihtiyaçlarını belirleyerek yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür.
  • Yönetim ve kalite prensiplerine göre uyguladığı müdahalede kendisine düşen sorumluluğu alır.
  • Mesleki performansının gerektirdiği tüm rolleri yerine getirir.

Anahtar Yetkinlikler

“Hayat Boyu Öğrenme İçin Anahtar Yetkinlikler–Avrupa Referans Çerçevesi’ ’ne göre tanımlanan yetkinlikler ileri düzeydedir.

  • Öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Sosyal ve vatandaşlıkla ilgili yetkinlikler
  • İnisiyatif alma ve girişimcilik yetkinliği
  • Problem çözme Yetkinliği
  • İletişim ve sosyal Yetkinlik
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
  • Dijital yetkinlik

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Sınavlar, ölçme ve değerlendirme, Çankırı Karatekin Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Ön lisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Sınav Yönergesiuyarınca yapılmaktadır. Yönerge kapsamında ölçme değerlendirme maddeleri takip edilir:

  • Bir dersteki başarı durumu ders başarı notu ile belirlenir. Ders başarı notu, öğrencinin yarıyıl içinde gösterdiği başarı (ara sınavlar, ödevler, uygulamalı çalışmalar ve benzeri) ve genel sınavın birlikte değerlendirilmesiyle elde edilir. Genel sınavın ders başarı notuna etkisi en az %40, en çok %60 olabilir.
  • Yarıyıl içi başarının ve genel sınavın ders başarı notuna etkileri ve öğrencinin başarılı sayılması için genel sınavda alması gereken en az not ile dersin uygulama planı, dersin sorumlu öğretim elemanı tarafından yarıyıl başında öğrencilere duyurulur.
  • Genel sınava girmeyen öğrenci o dersten başarısız sayılır. Sınavlardan alınan ham puanlar, 100 (yüz) üzerinden puanlara dönüştürülerek genel başarı notu verilir. 
  • Bütünleme sınav sonuçları aynı genel sınav sonuçları gibi işleme konulur.
  • Sınav notları yazılı olarak ilan edilir. Ders başarı notunun hesaplanmasına ilişkin esaslar Senato tarafından belirlenir.

Kalite Güvencesi

Kalite Güvencesi        Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

YÖK, yükseköğretim kurumlarında gerçekleştirilen eğitim ve öğretimle diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetiminden sorumludur.

YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde her yıl hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

YÖK tarafından her yıl vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması:

1.1. YÖK, yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.2. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.3. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan eğitim ve öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır

Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı

T.C. Vatandaşı öğrenciler için ergoterapi bölümüne girişi için Türk ortaöğretim eğitimini tamamlamış olması ve Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan öğrenci seçme sınavına girmeleri zorunludur. Öğrenciler, bu sınavdan aldıkları Sayısal (SAY) puanına göre göre ÖSYM tarafından tercihleri doğrultusunda yerleştirme işlemi yapılmaktadır.


Başarma Şartları
a) Kayıtlı olduğu diploma programının öngördüğü dersleri, uygulamaları, stajları ÇAKÜ Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliği hükümlerine göre başarıyla tamamlaması, b) Lisans düzeyinde iki yüz kırk (240) AKTS krediyi başarıyla tamamlaması, c) Lisans öğrencileri için genel akademik başarı not ortalamasının en az 2,00 olması gerekir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Ergoterapi Programı mezunları 26.04.2011 tarihli 27916 sayılı resmî gazetede yayımlanan Ergoterapist tanımının tüm görev ve sorumlulukları yerine getirebilecek özelliklere sahip olarak çok farklı alanlarda istihdam edilebilirler. Ergoterapistler, okullarda, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde, toplum ruh sağlığı merkezlerinde, huzurevlerinde, hastanelerde, mesleki rehabilitasyon merkezlerinde, alkol ve madde bağımlılığı tedavi ve eğitim merkezlerinde görev alabilirler ayrıca koruyucu, tedavi edici ve rehabilite edici sağlık hizmeti sunan her tüm kamu kuruluşları ve özel kurumlarda ergoterapist olarak görev yapabilirler.


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

3. Çankırı Karatekin Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Sınav Yönergesi


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030038177

Qualification Title
Awarding BodyKaratekin University
Awarding Body ContactFatih, Uluyazı Campus Ring Road, 18100 Çankırı Center/Çankırı
Awarding Body Urlhttp://www.karatekin.edu.tr/
OrientationGeneral
EQF Level6
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 6
Thematic AreasTherapy and rehabilitation
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4 Yıl
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030038177


Qualification Title

Awarding Body
Karatekin University

Awarding Body Contact
Fatih, Uluyazı Campus Ring Road, 18100 Çankırı Center/Çankırı

Awarding Body Url

Orientation
General

National Occupation Classification
-

EQF Level
6

TQF Level
6
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4 Yıl

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address