Yeterlilik Kodu

TR0030024543

Yeterlilik Adı
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Doktora Diploması
Sorumlu KurumAnkara Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAnkara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Sorumlu Kurum URLhttps://www.ankara.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 8
Sınıflandırma (Tematik Alan)Eğitim bilimi
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak yetişkin eğitimi alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir, derinleştirir ve bilime yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilir.
  • Yetişkin eğitimi alanının ilişkili olduğu disiplinler ve alt alanlar arasında ilişkiler kurar.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni ve karmaşık fikirlerin analiz, sentez ve değerlendirmesinde uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Yetişkin Eğitimi alanındaki yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanıyla ilgili ileri düzeyde araştırma yapma becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilme ya da bilinen bir yöntemi farklı bir alana uygulayabilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili özgün bir araştırmayı, tasarlayabilme ve gerçekleştirebilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni ve karmaşık fikirlerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapma becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey becerilere sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanına yenilik getiren bir yöntemi alana uygulayabilme/uyarlayabilme.
  • Yetişkin Eğitimi alanına yenilik getiren bir yöntemi alana uygulayarak yayınlanabilir özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirme.
  • Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili özgün ve disiplinler arası çalışmalarda liderlik yapabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili çalışmalarını bağımsız olarak yürütebilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yürütülen projelerde bir ekibin koordinatörü ya da üyesi olarak çalışabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunları analiz eder.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunlara yaratıcı çözümler üretir.
  • Yetişkin Eğitimi alanına eleştirel bir bakış açısıyla yaklaşarak yeni fikirler üretir.
  • Yetişkin Eğitimi alanında üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak yeni yöntemler geliştirebilme yetkinliğine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanında öğretimsel süreci etkileşimli ve etik ilkeler çerçevesinde sürdürür.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunların ele alınmasında sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirir ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanında yürütülen uluslararası araştırma ve proje çalışmalarında etkin rol alır.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda yazılı ve sözlü olarak etkili iletişim kurabilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda etkili iletişim kurarken kültürel farklılıkları göz önünde bulundurur.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini etik kurallar çerçevesinde savunabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunlara yönelik düşüncelerini ve çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek hedef gruplarla paylaşır.
  • Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi’nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilir ve tartışabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili olarak akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak ilgili kişi ve kurumlarla işlevsel etkileşim kurabilir.
  • Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilir ve bu değerlerin gelişimini ulusal ve uluslararası düzeyde destekleyebilir.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Alanyazın araştırması yapar.
  • Alanındaki çalışmalarda yararlanılan ekipmanları kullanabilir.
  • Doktora yeterlik sınavı hazırlık çalışması süresince elde edilen kaynaklardan sonuçlar çıkarabilir.
  • Alanı ile ilgili edinilen bilgileri yazılı ve sözlü olarak yorumlayabilir.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Programdan mezun olan öğrenci; Yetişkin Eğitimi’nin kuramsal temelleri hakkında bilgi kazanır ve bu alana dahil olan konu alanlarının birinde derinlemesine uzmanlık bilgisine, analiz, sentez ve değerlendirme becerilerine sahip olur. 
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Doktora Derecesi kazanırlar.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Doktora programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Doktora programına başvurabilmek için adayların lisans veya tezli yüksek lisans diplomasına sahip olmaları gerekir. Yabancı ülkelerdeki lisans veya tezli yüksek lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan denklik belgesi de almaları gerekir. Lisans derecesi ile başvuracak adayların lisans not ortalamalarının 4.00 katsayı üzerinden en az 3.00 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir. Tezli yüksek lisans diplomasına sahip adayların yüksek lisans not ortalamasının 4.00 katsayı üzerinden en az 2.75 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir.

b)Tezli yüksek lisans diplomasına sahip olan adayların, başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Dört yıllık lisans diploması ile doktora programlarına başvuran adayların  başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 80 tam puan almaları gerekir.

c)Doktora programına başvuran adayların YDS’den en az 55 veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Yabancı uyruklu öğrencilerin, ana dilleri dışında İngilizce, Fransızca, Almanca dillerinden birinden YDS’den en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile bu dillere ek olarak başka bir dil belgesi de istenebilir.

d)Doktora programına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans ve/veya yüksek lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir.

e)Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuarına öğrenci kabulünde, adı geçen fakülte ve konservatuar mezunlarından ALES puanı istenmez.

f) İlgili anabilim dalı/anasanat dalının önerisi ve enstitü yönetim kurulunun kararı ile doktora  programına kabul için özel koşullar istenebilir.

Başarma ŞartlarıDoktora programı, tezli yüksek lisans derecesi ile başvuranlar için 21 ulusal krediden ve 240 AKTS kredisinden az olmamak üzere en az yedi ders, seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 240 AKTS kredisinin 120 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur. Dört yıllık lisans derecesi ile kabul edilmiş öğrenciler için 42 ulusal krediden ve 300 AKTS kredisinden az olmamak üzere on dört ders, iki seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 300 AKTS kredisinin 180 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Öncelikle Yetişkin Eğitimi alanında akademik personel olarak istihdam edilebilecek olan program mezunları aynı zamanda ulusal ve uluslar arası yetişkin eğitimi organizasyonlarında uzman olarak; yine ulusal ve uluslar arası araştırmalarda ve projelerde yürütücü olarak istihdam edilebilirler. 

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030024543


Yeterlilik Adı
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Doktora Diploması

Sorumlu Kurum
Ankara Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Ankara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
8

TYÇ Seviyesi
8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak yetişkin eğitimi alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir, derinleştirir ve bilime yenilik getirecek özgün tanımlara ulaşabilir.
  • Yetişkin eğitimi alanının ilişkili olduğu disiplinler ve alt alanlar arasında ilişkiler kurar.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni ve karmaşık fikirlerin analiz, sentez ve değerlendirmesinde uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Yetişkin Eğitimi alanındaki yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanıyla ilgili ileri düzeyde araştırma yapma becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni bir bilimsel yöntem geliştirebilme ya da bilinen bir yöntemi farklı bir alana uygulayabilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili özgün bir araştırmayı, tasarlayabilme ve gerçekleştirebilme becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yeni ve karmaşık fikirlerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapma becerisine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey becerilere sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanına yenilik getiren bir yöntemi alana uygulayabilme/uyarlayabilme.
  • Yetişkin Eğitimi alanına yenilik getiren bir yöntemi alana uygulayarak yayınlanabilir özgün bir çalışmayı bağımsız olarak gerçekleştirme.
  • Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili özgün ve disiplinler arası çalışmalarda liderlik yapabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili çalışmalarını bağımsız olarak yürütebilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili yürütülen projelerde bir ekibin koordinatörü ya da üyesi olarak çalışabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunları analiz eder.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunlara yaratıcı çözümler üretir.
  • Yetişkin Eğitimi alanına eleştirel bir bakış açısıyla yaklaşarak yeni fikirler üretir.
  • Yetişkin Eğitimi alanında üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak yeni yöntemler geliştirebilme yetkinliğine sahip olur.
  • Yetişkin Eğitimi alanında öğretimsel süreci etkileşimli ve etik ilkeler çerçevesinde sürdürür.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunların ele alınmasında sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirir ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanında yürütülen uluslararası araştırma ve proje çalışmalarında etkin rol alır.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda yazılı ve sözlü olarak etkili iletişim kurabilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda etkili iletişim kurarken kültürel farklılıkları göz önünde bulundurur.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini etik kurallar çerçevesinde savunabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili sorunlara yönelik düşüncelerini ve çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek hedef gruplarla paylaşır.
  • Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü C1 Genel Düzeyi’nde kullanarak ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilir ve tartışabilir.
  • Yetişkin Eğitimi alanı ile ilgili olarak akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak ilgili kişi ve kurumlarla işlevsel etkileşim kurabilir.
  • Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilir ve bu değerlerin gelişimini ulusal ve uluslararası düzeyde destekleyebilir.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Alanyazın araştırması yapar.
  • Alanındaki çalışmalarda yararlanılan ekipmanları kullanabilir.
  • Doktora yeterlik sınavı hazırlık çalışması süresince elde edilen kaynaklardan sonuçlar çıkarabilir.
  • Alanı ile ilgili edinilen bilgileri yazılı ve sözlü olarak yorumlayabilir.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Programdan mezun olan öğrenci; Yetişkin Eğitimi’nin kuramsal temelleri hakkında bilgi kazanır ve bu alana dahil olan konu alanlarının birinde derinlemesine uzmanlık bilgisine, analiz, sentez ve değerlendirme becerilerine sahip olur. 
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Doktora Derecesi kazanırlar.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Doktora programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Doktora programına başvurabilmek için adayların lisans veya tezli yüksek lisans diplomasına sahip olmaları gerekir. Yabancı ülkelerdeki lisans veya tezli yüksek lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan denklik belgesi de almaları gerekir. Lisans derecesi ile başvuracak adayların lisans not ortalamalarının 4.00 katsayı üzerinden en az 3.00 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir. Tezli yüksek lisans diplomasına sahip adayların yüksek lisans not ortalamasının 4.00 katsayı üzerinden en az 2.75 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir.

b)Tezli yüksek lisans diplomasına sahip olan adayların, başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Dört yıllık lisans diploması ile doktora programlarına başvuran adayların  başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 80 tam puan almaları gerekir.

c)Doktora programına başvuran adayların YDS’den en az 55 veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Yabancı uyruklu öğrencilerin, ana dilleri dışında İngilizce, Fransızca, Almanca dillerinden birinden YDS’den en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile bu dillere ek olarak başka bir dil belgesi de istenebilir.

d)Doktora programına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans ve/veya yüksek lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir.

e)Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuarına öğrenci kabulünde, adı geçen fakülte ve konservatuar mezunlarından ALES puanı istenmez.

f) İlgili anabilim dalı/anasanat dalının önerisi ve enstitü yönetim kurulunun kararı ile doktora  programına kabul için özel koşullar istenebilir.


Başarma Şartları
Doktora programı, tezli yüksek lisans derecesi ile başvuranlar için 21 ulusal krediden ve 240 AKTS kredisinden az olmamak üzere en az yedi ders, seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 240 AKTS kredisinin 120 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur. Dört yıllık lisans derecesi ile kabul edilmiş öğrenciler için 42 ulusal krediden ve 300 AKTS kredisinden az olmamak üzere on dört ders, iki seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 300 AKTS kredisinin 180 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Öncelikle Yetişkin Eğitimi alanında akademik personel olarak istihdam edilebilecek olan program mezunları aynı zamanda ulusal ve uluslar arası yetişkin eğitimi organizasyonlarında uzman olarak; yine ulusal ve uluslar arası araştırmalarda ve projelerde yürütücü olarak istihdam edilebilirler. 


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030024543

Qualification Title
Awarding BodyAnkara University
Awarding Body ContactAnkara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Awarding Body Urlhttps://www.ankara.edu.tr/en
OrientationAcademic
EQF Level8
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 8
Thematic AreasEducation science
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030024543


Qualification Title

Awarding Body
Ankara University

Awarding Body Contact
Ankara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
8

TQF Level
8
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address