Yeterlilik Kodu

TR0030218781

Yeterlilik Adı
Tıbbi Fizyoloji Doktora Diploması
Sorumlu Kurumİstanbul Medipol Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiKavacık Mah. Ekinciler Cad. No: 19, Kavacık Kavşağı, 34810 Beykoz, İstanbul
Sorumlu Kurum URLhttps://www.medipol.edu.tr
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 8
Sınıflandırma (Tematik Alan)Tıbbi teşhis ve tedavi teknolojisi
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)

Lisans yeterliliklerine dayalı on yarıyıl, tezli yüksek lisans yeterliklerine dayalı sekiz yarıyıllık programı kapsayan, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyerek yorum yapma, analiz etme ve yeni sentezlere ulaşmak için gerekli becerileri kazandırmayı amaçlayan bir yükseköğretim programıdır.

Tıpta Uzmanlık: Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen esaslara göre yürütülen ve tıp doktorlarına belirli alanlarda özel yetenek ve yetki sağlamayı amaçlayan doktoraya eşdeğer düzeyde eğitimdir.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki araştırma merkezleri ve laboratuvarda yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Fizyolojinin temelleri, insanda zorlama ve mekanizmalarını patofizyolojik denetimlerle birleştirme ve işleme becerisine sahiptir.
  • Fizyoloji ile ilgili güncel literatürü takip edebilir ve bilimsel soru sormanın yanında yeni hipotezler düzenleyebilir.
  • Kurduğu bu hipotezleri projelendirebilir ve proje takibini yapabilir.
  • Fizyoloji alanında kullanılan araştırma yöntemlerini anlayıp tanımlayabilir.
  • Kendi bölgesindeki araştırmayı yönetemlerini dışarıdan destek kullanıyorlar, yeni çıkan araştırmaları anlayıp bunları araştırmaya entegre edebilir ya da kendisi yeni araştırma yöntemlerini öneriyorlar.
  • Herhangi bir sorunla karşılaştığında en hızlı ve pratik şekilde sorunların üstesinden gelebilir.
  • Araştırma sonuçlarını sunum ya da makale haline dönüştürebilir.
  • Gerektiğinde ekip ile kullanmak için bireysel olarak araştırmayı planlayıp yürütebilir.
  • Araştırma laboratuvarını yönetebilir ve benzer laboratuvarlar kurabilir.
  • Her seviyedeki bilgileri kendi alanında daha önce bilinenler ile alabilir ve yeni yorumlar yapabilir.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere en ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.
  • Doktora derecesine sahip olmak için Doktora Yeterlilik Sınavında başarılı olunması ve tez çalışmasının ilgili enstitünün belirleyeceği tez jürisi tarafından başarılı kabul edilmesi gerekir.
  • Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır.
  • Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.
  • Sanatta yeterlikte tez hazırlayan öğrenci, elde ettiği sonuçları, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmasını açıklayan ve belgeleyen metni, ilgili senato tarafından kabul edilen yazım kurallarına uygun biçimde yazarak tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmalarını jüri önünde sözlü olarak savunur.
Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesini yapar.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde doktora programlarının kalite güvencesi şu şekilde sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir doktora programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Doktora programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; doktora diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı

Lisans ve/veya Yüksek Lisans Diploması, Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Sınavı (ALES) Sonucu, İngilizce Yeterlik Belgesi

Başarma ŞartlarıDerslerin tamamını başarı ile tamamlayan ve seminer, yeterlik sınavı, tez önerisi, doktora tezi ile en az 240 AKTS alan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Doktora sonrası programlara başvurabilir.

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

3. Eczacılıkta Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği

4. Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği

5. Veteriner Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yetetrlilik süresi geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030218781


Yeterlilik Adı
Tıbbi Fizyoloji Doktora Diploması

Sorumlu Kurum
İstanbul Medipol Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Kavacık Mah. Ekinciler Cad. No: 19, Kavacık Kavşağı, 34810 Beykoz, İstanbul

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
8

TYÇ Seviyesi
8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)

Lisans yeterliliklerine dayalı on yarıyıl, tezli yüksek lisans yeterliklerine dayalı sekiz yarıyıllık programı kapsayan, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyerek yorum yapma, analiz etme ve yeni sentezlere ulaşmak için gerekli becerileri kazandırmayı amaçlayan bir yükseköğretim programıdır.

Tıpta Uzmanlık: Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen esaslara göre yürütülen ve tıp doktorlarına belirli alanlarda özel yetenek ve yetki sağlamayı amaçlayan doktoraya eşdeğer düzeyde eğitimdir.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki araştırma merkezleri ve laboratuvarda yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Fizyolojinin temelleri, insanda zorlama ve mekanizmalarını patofizyolojik denetimlerle birleştirme ve işleme becerisine sahiptir.
  • Fizyoloji ile ilgili güncel literatürü takip edebilir ve bilimsel soru sormanın yanında yeni hipotezler düzenleyebilir.
  • Kurduğu bu hipotezleri projelendirebilir ve proje takibini yapabilir.
  • Fizyoloji alanında kullanılan araştırma yöntemlerini anlayıp tanımlayabilir.
  • Kendi bölgesindeki araştırmayı yönetemlerini dışarıdan destek kullanıyorlar, yeni çıkan araştırmaları anlayıp bunları araştırmaya entegre edebilir ya da kendisi yeni araştırma yöntemlerini öneriyorlar.
  • Herhangi bir sorunla karşılaştığında en hızlı ve pratik şekilde sorunların üstesinden gelebilir.
  • Araştırma sonuçlarını sunum ya da makale haline dönüştürebilir.
  • Gerektiğinde ekip ile kullanmak için bireysel olarak araştırmayı planlayıp yürütebilir.
  • Araştırma laboratuvarını yönetebilir ve benzer laboratuvarlar kurabilir.
  • Her seviyedeki bilgileri kendi alanında daha önce bilinenler ile alabilir ve yeni yorumlar yapabilir.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.
  • Topluluk karşısında sunum yapabilir ve araştırma görevlileri bilgisayar teknolojilerini basit bir dille paylaşır.
  • Etik kuralların ve sosyal görevlerin gerekliliklerine göre yürütecekler.
  • Temel araştırma yöntemlerinin yanında alanıyla ilgili güncel araştırma yöntemlerine de hakim olmak.
  • Yaptığınız araştırmaların klinik uygulanabilirliği olması ya da faydalı olmasına dikkat eder.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere en ileri düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.
  • Doktora derecesine sahip olmak için Doktora Yeterlilik Sınavında başarılı olunması ve tez çalışmasının ilgili enstitünün belirleyeceği tez jürisi tarafından başarılı kabul edilmesi gerekir.
  • Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır.
  • Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.
  • Sanatta yeterlikte tez hazırlayan öğrenci, elde ettiği sonuçları, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmasını açıklayan ve belgeleyen metni, ilgili senato tarafından kabul edilen yazım kurallarına uygun biçimde yazarak tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmalarını jüri önünde sözlü olarak savunur.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesini yapar.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde doktora programlarının kalite güvencesi şu şekilde sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir doktora programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Doktora programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; doktora diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı

Lisans ve/veya Yüksek Lisans Diploması, Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Sınavı (ALES) Sonucu, İngilizce Yeterlik Belgesi


Başarma Şartları
Derslerin tamamını başarı ile tamamlayan ve seminer, yeterlik sınavı, tez önerisi, doktora tezi ile en az 240 AKTS alan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Doktora sonrası programlara başvurabilir.


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

3. Eczacılıkta Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği

4. Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği

5. Veteriner Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yetetrlilik süresi geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030218781

Qualification Title
Medical Physiology Ph.D.
Awarding Body
Awarding Body Contact
Awarding Body Url
OrientationAcademic
EQF Level8
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 8
Thematic AreasMedical diagnostic and treatment technology
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value240
Program Duration4
Program Profile-
Learning Environments-
Description

The basics of physiology has the ability to combine and interpret functioning and mechanisms in humans with pathophysiological processes. To be able to follow up the current literature on physiology and establish new hypotheses in addition to asking scientific questions. He can project these hypotheses that he has established and follow up the project. To understand and define the research methods used in the field of physiology. He can use the research directorates in his field without outside support. He can understand emerging research and integrate it into his research, or he can create new research methods himself. Faced with any problem, he can overcome the problem in the fastest and most practical way. He can convert research results into presentations or articles. They able to associate knowledge at all levels with what was previously known in their field and bring new interpretations. Theycan make presentations in front of the community and share research data in a simple language with the help of computer technologies. They act according to the requirements of ethical rules and social responsibilities. To master the basic research methods as well as the current research methods related to the field. He pays attention to the fact that his research has clinical applicability or is useful.

Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements

Lisans ve/veya Yüksek Lisans Diploması, Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Sınavı (ALES) Sonucu, İngilizce Yeterlik Belgesi

Conditions for SuccessDerslerin tamamını başarı ile tamamlayan ve seminer, yeterlik sınavı, tez önerisi, doktora tezi ile en az 240 AKTS alan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.
Progression Paths (Relationship Type)

May apply to post-doctoral programmes.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030218781


Qualification Title
Medical Physiology Ph.D.

Awarding Body

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
8

TQF Level
8
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
240

Program Duration
4

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description

The basics of physiology has the ability to combine and interpret functioning and mechanisms in humans with pathophysiological processes. To be able to follow up the current literature on physiology and establish new hypotheses in addition to asking scientific questions. He can project these hypotheses that he has established and follow up the project. To understand and define the research methods used in the field of physiology. He can use the research directorates in his field without outside support. He can understand emerging research and integrate it into his research, or he can create new research methods himself. Faced with any problem, he can overcome the problem in the fastest and most practical way. He can convert research results into presentations or articles. They able to associate knowledge at all levels with what was previously known in their field and bring new interpretations. Theycan make presentations in front of the community and share research data in a simple language with the help of computer technologies. They act according to the requirements of ethical rules and social responsibilities. To master the basic research methods as well as the current research methods related to the field. He pays attention to the fact that his research has clinical applicability or is useful.


Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements

Lisans ve/veya Yüksek Lisans Diploması, Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Sınavı (ALES) Sonucu, İngilizce Yeterlik Belgesi


Conditions for Success
Derslerin tamamını başarı ile tamamlayan ve seminer, yeterlik sınavı, tez önerisi, doktora tezi ile en az 240 AKTS alan öğrenciler diploma almaya hak kazanırlar.

Progression Paths (Relationship Type)

May apply to post-doctoral programmes.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address