Yeterlilik Kodu

TR0030025938

Yeterlilik Adı
Tıp Lisans Diploması
Sorumlu KurumTrakya Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiTrakya Üniversitesi Rektörlüğü 22030 Balkan Yerleşkesi / EDİRNE Telefonlar +90 (284) 223 42 10-11-12-13 +90 (284) 236 49 81-82-84
Sorumlu Kurum URLhttp://www.trakya.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
7 Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Tıp
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08

KategoriAna
Kredi Değeri360
Programın Normal Süresi 6
Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Tıp alanındaki temel kitaplar ve güncel iletişim kaynaklarından yararlanabilecek şekilde ileri düzeyde kuramsal bilgilere sahiptir.
  • Tıp alanındaki yeni gelişmeleri takip etme, güncel ile önceki bilgiler arasındaki iletişim kurabilme, doğruya yönelebilme bilgisine sahiptir.
  • Alan kaynakları yoluyla uygun araç-gereç ve teknolojik cihazların kullanımını doğru yapabilme becerisine sahiptir.
  • İleri teknolojik uygulamaları yapabilecek beceridedir.
  • Kullanılabilecek tüm teknolojilerin ve uygulamaların insan sağlığına olası etkileri konusunda eğitim verebilecek beceridedir.
  • Alanla ilgili uygulamalar için bilimsel veriler doğrultusunda çözüm üretir.
  • Tıp alanındaki yeni bilgi ve becerileri kazanabilecek düzeyde araştırma yeteneğine sahiptir.
  • Tıp alanındaki temel uygulamalar ile ilgili bağımsız çalışabilme yeteneğine sahiptir.
  • Alanla ilgili uygulamalarda oluşacak karmaşık sorunların çözümünde liderlik yapabilecek vasıflara sahiptir.
  • Süreç izleme ve çözüm bulma konusunda donanım sahibidir.
  • Alanla ilgili bağımsız çalışmalara katılabilecek ve sorumluluk alabilecek düzeydedir.
  • Alanla ilgili yenilikleri uygulamalara çevirebilecek, temel kavramlarının üzerine yenilerini koyabilecek yetkinliktedir.
  • Öğrenme hedefleri ve ileriye dönük planları yapabileceğini öğrendiğini gösterir.
  • Her türlü bilimsel veriye hızlı, doğru ve güvenli bir şekilde ulaşabilecek kapasiteye sahiptir.
  • Meslek yaşamı boyunca öğrenmeyi birincil amaç olarak görür ve bu konuda kendini geliştirir.
  • Alanı ile ilgili konularda kişisel ve toplumsal iletişime açık olur.
  • Tıp alanı ile ilgili sorunlar ve bunların çözümü ile ilgili güncel-pratik çözümler üretebilecek ve bunları paylaşabilecek yetidedir.
  • Alanda yaygın kullanılan bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
  • Alanla ilgili teknolojik cihazları ve iletişim gereçlerini kullanır.
  • Sağlık alanı ile ilgili akademik verileri takip eder.
  • Sözlü ve yazılı iletişime açıktır.
  • Kültürlerarası iletişim kurabilme yeteneğine sahiptir.
  • Tıp ile ilgili temel verileri toplayabilir.
  • Alan verilerini yorumlayıp uygulama yapabilir.
  • Birey olarak akademik yasa, yönetmelik ve mevzuata ve meslek etik kurallarına uygun davranır.
  • Meslektaşlarına rol model ve toplum örneği olur.
  • Mezuniyet sonrası eğitimlere katılır.
  • Sertifikasyon eğitimleri ve kurslara katılarak akademik gelişimini sürdürür.
  • Etik kurallara bağlıdır ve bunun toplumsal yansımalarının önemini bilir.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

 Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı
  • Ortaöğretim kurumlarından ya da denkliği Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanan yabancı ülke ortaöğretim kurumlarından mezun olmak ve yükseköğretim kurumlarının lisans programlarına kabul şartlarını sağlamış olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yükseköğretim kurumunun ilgili lisans programına yerleştirilmiş olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavıyla öğrenci kabul eden programları için ÖSYM tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yeterli puanı almış ve özel yetenek sınavını başarmış olmak.
Başarma ŞartlarıTıp Programını tamamlayabilmek için ilk üç yıl dönemindeki ders kurulunda ara sınav ve final sınavı değerlendirmesi yapılır.Devam eden iki yıl döneminde staj kurul final sınavları ve staj değerlendirmesi yapılmaktadır. Son yıl intörnlük dönemi tıp eğitimi uygulamaları ile ilgili eğitimi içermektedir. Öğrencinin mezun olabilmesi bu eğitim sürecini başarı ile tamamlaması gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Hazırlık sınıfları hariç, en az on yarıyıl süreli lisans eğitimi alanlar yüksek lisans derecesine sahip sayıldığından doktora programlarına devam edebilirler.

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
QrCodeQrCode
Yeterlilik Kodu

TR0030025938


Yeterlilik Adı
Tıp Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Trakya Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Trakya Üniversitesi Rektörlüğü 22030 Balkan Yerleşkesi / EDİRNE Telefonlar +90 (284) 223 42 10-11-12-13 +90 (284) 236 49 81-82-84

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
360

Programın Normal Süresi
6

Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Tıp alanındaki temel kitaplar ve güncel iletişim kaynaklarından yararlanabilecek şekilde ileri düzeyde kuramsal bilgilere sahiptir.
  • Tıp alanındaki yeni gelişmeleri takip etme, güncel ile önceki bilgiler arasındaki iletişim kurabilme, doğruya yönelebilme bilgisine sahiptir.
  • Alan kaynakları yoluyla uygun araç-gereç ve teknolojik cihazların kullanımını doğru yapabilme becerisine sahiptir.
  • İleri teknolojik uygulamaları yapabilecek beceridedir.
  • Kullanılabilecek tüm teknolojilerin ve uygulamaların insan sağlığına olası etkileri konusunda eğitim verebilecek beceridedir.
  • Alanla ilgili uygulamalar için bilimsel veriler doğrultusunda çözüm üretir.
  • Tıp alanındaki yeni bilgi ve becerileri kazanabilecek düzeyde araştırma yeteneğine sahiptir.
  • Tıp alanındaki temel uygulamalar ile ilgili bağımsız çalışabilme yeteneğine sahiptir.
  • Alanla ilgili uygulamalarda oluşacak karmaşık sorunların çözümünde liderlik yapabilecek vasıflara sahiptir.
  • Süreç izleme ve çözüm bulma konusunda donanım sahibidir.
  • Alanla ilgili bağımsız çalışmalara katılabilecek ve sorumluluk alabilecek düzeydedir.
  • Alanla ilgili yenilikleri uygulamalara çevirebilecek, temel kavramlarının üzerine yenilerini koyabilecek yetkinliktedir.
  • Öğrenme hedefleri ve ileriye dönük planları yapabileceğini öğrendiğini gösterir.
  • Her türlü bilimsel veriye hızlı, doğru ve güvenli bir şekilde ulaşabilecek kapasiteye sahiptir.
  • Meslek yaşamı boyunca öğrenmeyi birincil amaç olarak görür ve bu konuda kendini geliştirir.
  • Alanı ile ilgili konularda kişisel ve toplumsal iletişime açık olur.
  • Tıp alanı ile ilgili sorunlar ve bunların çözümü ile ilgili güncel-pratik çözümler üretebilecek ve bunları paylaşabilecek yetidedir.
  • Alanda yaygın kullanılan bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.
  • Alanla ilgili teknolojik cihazları ve iletişim gereçlerini kullanır.
  • Sağlık alanı ile ilgili akademik verileri takip eder.
  • Sözlü ve yazılı iletişime açıktır.
  • Kültürlerarası iletişim kurabilme yeteneğine sahiptir.
  • Tıp ile ilgili temel verileri toplayabilir.
  • Alan verilerini yorumlayıp uygulama yapabilir.
  • Birey olarak akademik yasa, yönetmelik ve mevzuata ve meslek etik kurallarına uygun davranır.
  • Meslektaşlarına rol model ve toplum örneği olur.
  • Mezuniyet sonrası eğitimlere katılır.
  • Sertifikasyon eğitimleri ve kurslara katılarak akademik gelişimini sürdürür.
  • Etik kurallara bağlıdır ve bunun toplumsal yansımalarının önemini bilir.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

 Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.


Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı
  • Ortaöğretim kurumlarından ya da denkliği Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanan yabancı ülke ortaöğretim kurumlarından mezun olmak ve yükseköğretim kurumlarının lisans programlarına kabul şartlarını sağlamış olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yükseköğretim kurumunun ilgili lisans programına yerleştirilmiş olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavıyla öğrenci kabul eden programları için ÖSYM tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yeterli puanı almış ve özel yetenek sınavını başarmış olmak.

Başarma Şartları
Tıp Programını tamamlayabilmek için ilk üç yıl dönemindeki ders kurulunda ara sınav ve final sınavı değerlendirmesi yapılır.Devam eden iki yıl döneminde staj kurul final sınavları ve staj değerlendirmesi yapılmaktadır. Son yıl intörnlük dönemi tıp eğitimi uygulamaları ile ilgili eğitimi içermektedir. Öğrencinin mezun olabilmesi bu eğitim sürecini başarı ile tamamlaması gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Hazırlık sınıfları hariç, en az on yarıyıl süreli lisans eğitimi alanlar yüksek lisans derecesine sahip sayıldığından doktora programlarına devam edebilirler.


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030025938

Qualification Title
Awarding BodyTrakya University
Awarding Body ContactTrakya Üniversitesi Rektörlüğü 22030 Balkan Yerleşkesi / EDİRNE Phone +90 (284) 223 42 10-11-12-13 +90 (284) 236 49 81-82-84
Awarding Body Urlhttp://www.trakya.edu.tr/
OrientationAcademic
EQF Level7
7 The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021
TQF Level 7
Thematic AreasMedicine
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value360
Program Duration6
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030025938


Qualification Title

Awarding Body
Trakya University

Awarding Body Contact
Trakya Üniversitesi Rektörlüğü 22030 Balkan Yerleşkesi / EDİRNE Phone +90 (284) 223 42 10-11-12-13 +90 (284) 236 49 81-82-84

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
360

Program Duration
6

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address

Url
QrCodeQrCode