Yeterlilik Kodu

TR0030030513

Yeterlilik Adı
Tıp Lisans Diploması
Sorumlu KurumYeditepe Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi İnönü Mah, Kayışdağı Cd. No:326A, 34755 Ataşehir/İstanbul
Sorumlu Kurum URLhttps://yeditepe.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
7 Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Tıp
Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08

KategoriAna
Kredi Değeri360
Programın Normal Süresi 6 Yıl
Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Güncel yasal düzenlemeler ve iyi yönetişim uygulamaları izlenerek, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri için uygun örgütsel yapılanma (üst yönetim, orta yönetim, teknik destek personeli, yönetsel destek personeli, teknik çekirdek personeli) ve işleyişin (amaç ve hedefler, strateji, çevre, büyüklük, kültür, teknoloji, yönetsel) oluşturulmasıdır.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, dış ve iç çevre dinamiklerinin gerçek zamanlı olarak izlenerek, ilgili yönetim konumlarına raporlanmasıdır.
  • Stratejik yönetim için; iç ve dış paydaşlarla iletişim/etkileşim/uzlaşı içinde, misyon, vizyon, kurumsal amaçlar ve hedefler, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili operasyonel amaçlar ve hedefler ve rekabetçi stratejilerin belirlenmesidir. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetmeliklerin iç ve dış paydaşlarla uzlaşı içinde hazırlanması ve yürürlüğe koyulmasıdır.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetim ve yürütme organizasyon yapısının belirlenmesidir.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönerge/lerin ve çalışma esaslarının iç ve dış paydaşlarla uzlaşı içinde belirlenmesidir.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetsel süreçlerin, belirlenen örgütlenme yapılanmasına ve işleyişine uygun olarak yürütülmesidir.
  • Kurumsal vizyon ve misyonun, değerler ve ilkelere uygun olarak gerçekleştirilebilmesi için, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili amaç ve hedeflerin, düzenli olarak veya gereğinde, yenilenmesi ve geliştirilmesidir. 
  • Çok yönlü iletişim ve etkileşim yapılanmasının (iç ve dış çevreye ve iç ve dış paydaşlara yönelik olarak; geri bildirimler, duyurular, tanıtımlar, bilgilendirmeler, görevlendirmeler ve düzenlemeler) tanımlanması, duyurulması ve tüm hedefler için işletilmesidir. 
  • Tıp fakültesinin eğitim, hizmet ve araştırma amaç ve hedeflerine ulaşması için işbirliği yapacağı, kurum-içi ve kurum-dışı, ulusal ve uluslararası iç ve dış paydaşların belirlenmesi ve düzenli aralıklarla gözden geçirilip gereğinde yenilenmesidir.
  •   İç ve dış paydaşlarla birlikte, tıp fakültesinin eğitim, hizmet ve araştırma amaç ve hedeflerinin düzenli aralıklarla gözden geçirilip güncellenmesidir.
  • Öğrencilere, sağlık çalışanlarına, hastalara, hasta yakınlarına, sağlıklı bireylere ve topluma, hizmet ve ürün sağlayıcılara, meslek örgütlerine ve düzenleyici kurumlara yönelik ve/veya bu ve diğer iç ve dış paydaşlardan alınan geri bildirimler veya önerilerle, eğitim, hizmet ve araştırma gereksinimlerinin sürekli güncellenerek saptanmasıdır. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, kurum-içi çevre ve kurum-dışı çevrenin düzenli aralıklarla ve gereğinde değerlendirilmesidir. (GZFT, geri bildirimler, kıyaslamalar, vd.)
  • İç ve dış paydaşlardan düzenli aralıklarla ve gereğinde, yürütülmekte olan eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ve çıktıları bağlamındaki gereksinimler hakkında veya yeni işlevsel gereksinimleri hakkında geri bildirimler alınmasıdır.
  • Düzenli aralıklarla ve gereğinde, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri bakımından, kurum-içi ve kurum-dışı, ulusal ve uluslararası başka kurumsal yapılar ile kıyaslamalar (benchmarking) yapılmasıdır. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, ulusal ve uluslararası tıp literatüründeki güncel gelişmelerin sürekli olarak  izlenmesidir. 
  • Elde edilen verilere dayalı olarak, var olan eğitim, hizmet ve araştırma gereksinimlerinin güncellenmesi veya yeni işlevsel gereksinimlerin saptanmasıdır.
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.

Giriş Şartı
  • Ortaöğretim kurumlarından ya da denkliği Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanan yabancı ülke ortaöğretim kurumlarından mezun olmak ve yükseköğretim kurumlarının lisans programlarına kabul şartlarını sağlamış olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yükseköğretim kurumunun ilgili lisans programına yerleştirilmiş olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavıyla öğrenci kabul eden programları için ÖSYM tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yeterli puanı almış ve özel yetenek sınavını başarmış olmak.
Başarma ŞartlarıAsgari 300 AKTS ders kredisini başarmak ve varsa ilgili yükseköğretim kurumunun belirlemiş olduğu diğer yükümlülükleri yerine getirmiş olmak.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Hazırlık sınıfları hariç, en az on yarıyıl süreli lisans eğitimi alanlar yüksek lisans derecesine sahip sayıldığından doktora programlarına devam edebilirler.

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
QrCodeQrCode
Yeterlilik Kodu

TR0030030513


Yeterlilik Adı
Tıp Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Yeditepe Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
İnönü Mah, Kayışdağı Cd. No:326A, 34755 Ataşehir/İstanbul

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye 21/12/2021 tarihinde yerleştirildi

Sınıflandırma (Meslek Kodu)

ISCO:08


Kategori
Ana

Kredi Değeri
360

Programın Normal Süresi
6 Yıl

Program Profili (Amaç)

Ortaöğretim yeterliliklerine dayalı, sekiz yarıyıllık bir programı kapsayan ve belirli bir öğrenme alanına veya mesleğe yönelik eğitim veren bir yükseköğretim programıdır.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün, açık veya uzaktan öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca; uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki laboratuvar ve atölyelerde ya da endüstride, sağlık kurumlarında ve iş yerlerinde staj veya iş yeri eğitimi olarak yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Güncel yasal düzenlemeler ve iyi yönetişim uygulamaları izlenerek, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri için uygun örgütsel yapılanma (üst yönetim, orta yönetim, teknik destek personeli, yönetsel destek personeli, teknik çekirdek personeli) ve işleyişin (amaç ve hedefler, strateji, çevre, büyüklük, kültür, teknoloji, yönetsel) oluşturulmasıdır.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, dış ve iç çevre dinamiklerinin gerçek zamanlı olarak izlenerek, ilgili yönetim konumlarına raporlanmasıdır.
  • Stratejik yönetim için; iç ve dış paydaşlarla iletişim/etkileşim/uzlaşı içinde, misyon, vizyon, kurumsal amaçlar ve hedefler, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili operasyonel amaçlar ve hedefler ve rekabetçi stratejilerin belirlenmesidir. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetmeliklerin iç ve dış paydaşlarla uzlaşı içinde hazırlanması ve yürürlüğe koyulmasıdır.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetim ve yürütme organizasyon yapısının belirlenmesidir.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönerge/lerin ve çalışma esaslarının iç ve dış paydaşlarla uzlaşı içinde belirlenmesidir.
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili yönetsel süreçlerin, belirlenen örgütlenme yapılanmasına ve işleyişine uygun olarak yürütülmesidir.
  • Kurumsal vizyon ve misyonun, değerler ve ilkelere uygun olarak gerçekleştirilebilmesi için, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili amaç ve hedeflerin, düzenli olarak veya gereğinde, yenilenmesi ve geliştirilmesidir. 
  • Çok yönlü iletişim ve etkileşim yapılanmasının (iç ve dış çevreye ve iç ve dış paydaşlara yönelik olarak; geri bildirimler, duyurular, tanıtımlar, bilgilendirmeler, görevlendirmeler ve düzenlemeler) tanımlanması, duyurulması ve tüm hedefler için işletilmesidir. 
  • Tıp fakültesinin eğitim, hizmet ve araştırma amaç ve hedeflerine ulaşması için işbirliği yapacağı, kurum-içi ve kurum-dışı, ulusal ve uluslararası iç ve dış paydaşların belirlenmesi ve düzenli aralıklarla gözden geçirilip gereğinde yenilenmesidir.
  •   İç ve dış paydaşlarla birlikte, tıp fakültesinin eğitim, hizmet ve araştırma amaç ve hedeflerinin düzenli aralıklarla gözden geçirilip güncellenmesidir.
  • Öğrencilere, sağlık çalışanlarına, hastalara, hasta yakınlarına, sağlıklı bireylere ve topluma, hizmet ve ürün sağlayıcılara, meslek örgütlerine ve düzenleyici kurumlara yönelik ve/veya bu ve diğer iç ve dış paydaşlardan alınan geri bildirimler veya önerilerle, eğitim, hizmet ve araştırma gereksinimlerinin sürekli güncellenerek saptanmasıdır. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, kurum-içi çevre ve kurum-dışı çevrenin düzenli aralıklarla ve gereğinde değerlendirilmesidir. (GZFT, geri bildirimler, kıyaslamalar, vd.)
  • İç ve dış paydaşlardan düzenli aralıklarla ve gereğinde, yürütülmekte olan eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ve çıktıları bağlamındaki gereksinimler hakkında veya yeni işlevsel gereksinimleri hakkında geri bildirimler alınmasıdır.
  • Düzenli aralıklarla ve gereğinde, eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri bakımından, kurum-içi ve kurum-dışı, ulusal ve uluslararası başka kurumsal yapılar ile kıyaslamalar (benchmarking) yapılmasıdır. 
  • Eğitim, hizmet ve araştırma işlevleri ile ilgili olarak, ulusal ve uluslararası tıp literatüründeki güncel gelişmelerin sürekli olarak  izlenmesidir. 
  • Elde edilen verilere dayalı olarak, var olan eğitim, hizmet ve araştırma gereksinimlerinin güncellenmesi veya yeni işlevsel gereksinimlerin saptanmasıdır.

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Ölçme ve değerlendirme yöntemleri; sınav çeşitleri ve bunların ders başarı notuna katkısı, Yükseköğretim Kurulu’nun (YÖK) bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir. Ölçme ve değerlendirmede ödev, proje, uygulama, ara sınav ve dönem sonu sınavı gibi farklı yöntemler kullanılır. Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde harf’e veya not’a dayalı sistemler kullanılır.


Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

• YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

• YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.

• YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında lisans bölüm ve programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

1.2. Ulusal Çekirdek Eğitim Programlarının müfredatı ilgili Dekanlar Konseyi tarafından kabul edildikten sonra YÖK’ün onayıyla yükseköğretim kurumları tarafından uygulanır.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar.


Giriş Şartı
  • Ortaöğretim kurumlarından ya da denkliği Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanan yabancı ülke ortaöğretim kurumlarından mezun olmak ve yükseköğretim kurumlarının lisans programlarına kabul şartlarını sağlamış olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yükseköğretim kurumunun ilgili lisans programına yerleştirilmiş olmak.
  • Usul ve esasları YÖK tarafından belirlenen, yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavıyla öğrenci kabul eden programları için ÖSYM tarafından yapılan merkezi sınav sonucunda yeterli puanı almış ve özel yetenek sınavını başarmış olmak.

Başarma Şartları
Asgari 300 AKTS ders kredisini başarmak ve varsa ilgili yükseköğretim kurumunun belirlemiş olduğu diğer yükümlülükleri yerine getirmiş olmak.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Hazırlık sınıfları hariç, en az on yarıyıl süreli lisans eğitimi alanlar yüksek lisans derecesine sahip sayıldığından doktora programlarına devam edebilirler.


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal İle Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik

1.2. Meslek Yüksekokulları ve Açıköğretim Ön Lisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Devamları Hakkında Yönetmelik

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1. Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir. 


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030030513

Qualification Title
Awarding BodyYeditepe University
Awarding Body Contact İnönü Mah, Kayışdağı Cd. No:326A, 34755 Ataşehir/İstanbul
Awarding Body Urlhttps://yeditepe.edu.tr/
OrientationAcademic
EQF Level7
7 The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021
TQF Level 7
Thematic AreasMedicine
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value360
Program Duration6 Yıl
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
QrCodeQrCode
Qualification Code

TR0030030513


Qualification Title

Awarding Body
Yeditepe University

Awarding Body Contact
İnönü Mah, Kayışdağı Cd. No:326A, 34755 Ataşehir/İstanbul

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification has been included in TQF on 21/12/2021

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
360

Program Duration
6 Yıl

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address

Url
QrCodeQrCode