Yeterlilik Kodu

TR0030023338

Yeterlilik Adı
Türkçe Eğitimi Doktora Diploması
Sorumlu KurumPamukkale Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi Çamlaraltı, Kınıklı Yerleşkesi, Üniversite Cd. No:11, 20160 Pamukkale
Sorumlu Kurum URLhttp://www.pau.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 8
Sınıflandırma (Tematik Alan)Eğitim bilimi
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Türkçe öğretiminin amaçlarını benimser.
  • Türkçe öğretiminin önemini içselleştirir.
  • Türkçe dersi öğrenme alanlarını (okuma, yazma, konuşma ve dinleme) kavrar.
  • Türkçe eğitimi alanında bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bilir.
  • Türkçe eğitimi alanında bilimsel araştırma yürütür.
  • Türkçe öğretmeni yetiştirme ilkelerini kavrar ve uygular.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

En az 24 kredi (180 AKTS) ve doktora tezi tamamlamak.

Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Üniversite içindeki başka bir enstitü anabilim/anasanat dalında veya başka bir yükseköğretim kurumunun lisansüstü programında en az bir yarıyılı tamamlamış olan başarılı öğrenci, lisansüstü programlara yatay geçiş yoluyla kabul edilebilir. Yatay geçiş yoluyla kabul edilme koşulları Senato tarafından belirlenir.
 

Başarma ŞartlarıEn az 24 kredi (180 AKTS) ve doktora tezi tamamlamak.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)-
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030023338


Yeterlilik Adı
Türkçe Eğitimi Doktora Diploması

Sorumlu Kurum
Pamukkale Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Çamlaraltı, Kınıklı Yerleşkesi, Üniversite Cd. No:11, 20160 Pamukkale

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
8

TYÇ Seviyesi
8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Türkçe öğretiminin amaçlarını benimser.
  • Türkçe öğretiminin önemini içselleştirir.
  • Türkçe dersi öğrenme alanlarını (okuma, yazma, konuşma ve dinleme) kavrar.
  • Türkçe eğitimi alanında bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bilir.
  • Türkçe eğitimi alanında bilimsel araştırma yürütür.
  • Türkçe öğretmeni yetiştirme ilkelerini kavrar ve uygular.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

En az 24 kredi (180 AKTS) ve doktora tezi tamamlamak.


Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Üniversite içindeki başka bir enstitü anabilim/anasanat dalında veya başka bir yükseköğretim kurumunun lisansüstü programında en az bir yarıyılı tamamlamış olan başarılı öğrenci, lisansüstü programlara yatay geçiş yoluyla kabul edilebilir. Yatay geçiş yoluyla kabul edilme koşulları Senato tarafından belirlenir.
 


Başarma Şartları
En az 24 kredi (180 AKTS) ve doktora tezi tamamlamak.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
-

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030023338

Qualification Title
Türkçe Eğitimi Doktora Diploması
Awarding Body
Awarding Body Contact
Awarding Body Url
OrientationAcademic
EQF Level8
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 8
Thematic AreasEducation science
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030023338


Qualification Title
Türkçe Eğitimi Doktora Diploması

Awarding Body

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
8

TQF Level
8
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address